KORONAVIRUS, NOUZOVÝ STAV

Vážení zákazníci, vzhledem k nouzovému stavu, vyhlášeného vládou ČR z důvodu koronavirové pandemie, mohou být lhůty oprav prodlouženy za hranici zákonných lhůt z důvodu místních omezení.

V nastalé nouzové situaci chceme zachovat dostupnost služeb našeho autorizovaného servisu v co nejvyšší možné míře a zároveň vzájemnou zodpovědností přispět k zachování zdraví našich zákazníků a servisních techniků. Zvažte prosím nutnost domácího servisu a požadavky na něj omezte na opravy týkající se výhradně funkčnosti spotřebičů potřebných k zabezpečení základního chodu domácnosti nebo využijte možnosti zaslání spotřebiče k záruční opravě našemu autorizovanému servisu nebo prodejci.

Děkujeme za pochopení!

ZÁKAZNICKÁ PODPORA

Kontakt

Máte dotaz ohledně ceny, parametrů či technických údajů? Kontaktujte naši zákaznickou linku, která je k dispozici každý všední den od 9:30 do 17:00.

TEL: 257 530 418

Jestliže máte zájem o opravu/reklamaci spotřebiče, kontaktujte prosím náš partnerský servis BMK .

Než zavoláte ujistěte se, prosím, že máte 16-ti místné sériové číslo výrobku, které naleznete na produktu a že znáte datum zakoupení produktu. 

Máte již sjednaný záruční nebo pozáruční servis a chcete znát stav Vaší zakázky? Klikněte zde

Kde najít sériové číslo?

Kontaktujte nás online
Zákaznická linka 257 530 418

NÁVODY K OBSLUZE

Návod k obsluze každého spotřebiče lze rychle a snadno stáhnout ve formátu PDF přímo z webu – stačí vybrat produktovou řadu, název nebo kód spotřebiče.

HLEDAT

SERVIS

Máte zájem o opravu či reklamaci spotřebiče? Kontaktujte náš profesionální tým z našeho partnerského servisu BMK.

KONTAKTOVAT SERVIS